آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رونمایی از بزرگ‌ترین تابلو‌فرش جهان در تبریز

و

افتتاح مجتمع سورتمه‌سواری

شهردار تبریز از رونمایی بزرگ‌ترین تابلو‌فرش جهان با موضوع تاریخ و مفاخر آذربایجان و افتتاح مجتمع سورتمه‌سواری تبریز خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: شهرداری تبریز در ادامه تلاش برای تسریع روند توسعه شهر، افتتاح و بهره‌برداری چندین طرح و پروژه شاخص شهری را در دستور کار خود قرار داده که این طرح‌ها همزمان با عید نوروز و روزهای منتهی به عید به ترتیب مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به شاخص‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح در آستانه سال جدید گفت: دو طرح مسیرگشایی 18 متری سیفعلی، فاز سوم 35 متری شهیدان ذاکر، مجتمع سورتمه‌سواری تبریز، کارواش تمام اتوماتیک، طرح جنگل‌کاری آرپادره‌سی، خانه انقلاب، طرح توسعه موزه شهرداری و رونمایی از بزرگ‌ترین تابلو‌فرش جهان با موضوع تاریخ و مفاخر آذربایجان از جمله طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح یا کلنگ‌زنی شهرداری است که در آستانه سال نو تقدیم شهروندان تبریزی خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح جنگل‌کاری آرپادره‌سی گفت: منطقه آرپادره‌سی به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی تبریز، از جمله مناطق هدف گردشگری این شهر به شمار می‌رود و شهرداری تبریز به منظور ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تفریح و نشاط عمومی در این منطقه، اجرای طرح جنگل‌کاری این مجموعه را در دستور کار خود قرار داده که مراحل اجرایی طرح مذکور جمعه این هفته و به مناسبت روز درختکاری آغاز خواهد شد.

نوین همچنین از 35 متری شهیدان ذاکر به عنوان یکی دیگر از طرح‌های آماده بهره‌برداری شهرداری نام برد و افزود: فاز سوم 35 متری شهیدان ذاکر به عنوان قطعه و مسیر دسترسی این پروژه بزرگ مسیرگشایی به تمام نقاط شهر با سرعت و جدیت تمام توسط شهرداری منطقه دو در حال اجراست و طی روزهای آینده به عنوان هدیه نوروزی شهرداری تقدیم شهروندان خواهد شد.

شهردار تبریز در ادامه با تأکید بر اینکه فازهای اول و دوم این پروژه در قالب دو طرح ضربتی اجرا و به بهره‌برداری رسیده است خاطرنشان کرد: فاز سوم این پروژه نیز به طول 1.5 کیلومتر و عرض 35 متر با تملک 150 واحد مسکونی واقع در مسیر، 30 واحد تجاری ، 21 قطعه زمین بایر، 19 قطعه باغ، یک باب مدرسه و یک مرکز بهداشتی به مرحله اجرا درآمده و هم‌اکنون در مراحل پایانی است.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر مشخصات و ویژگی‌های این بخش از مسیرگشایی شهیدان ذاکر افزود: عملیات احداث فاز سوم خیابان شهیدان ذاکر در حد فاصل میدان معلم تا بلوار آذربایجان و قطعه اتصالی به پل سرداران فاتح اجرا شده و با اتمام این پروژه به عنوان آخرین رینگ تکمیلی کمربندی میانی، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای املاک ساکنین منطقه، بلاتکلیفی و مشکل 15 ساله اهالی و شهروندان مرتفع خواهد شد.

شهردار تبریز رفع مشکلات ترافیکی و ترددی وسائط نقلیه، کاهش بار ترافیکی، توزیع مناسب خودروهای ورودی به شهر، دسترسی آسان به فرودگاه و مسیرهای متصل به بلوار آذربایجان و رونق اقتصادی منطقه را از دیگر مزیت‌های اجرای پروژه بزرگ شهیدان ذاکر دانست.

وی در عین حال از تلاش‌های مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری منطقه دو تبریز در اجرای این پروژه بزرگ مسیرگشایی تبریز در حوزه منطقه چهار قدردانی کرد.

منبع: آناج

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار گزارشی، ،
برچسب‌ها: تبریز, رونمایی, افتتاح, تابلوفرش, بزرگترین, اولین, سورتمه سواری, جهان,
[ 16 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب